Bezpieczny Hotel

- realizujemy wszystkie wytyczne Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe
- przy wejściach, windach, toaletach umieszczono dozowniki z płynem do dezynfekcji;
- regularnie dezynfekujemy poręcze, klamki, przyciski w windzie itd.;
- ladę recepcji i stoliki dezynfekujemy po każdym Gościu;
- z windy jednocześnie korzystają tylko Goście jednego pokoju;
- zapraszamy na kolacje na Wieżyczce Widokowej - tylko dla Dwojga;
Jesteśmy solidarni:
- dostarczyliśmy ponad 300 posiłków Medykom z elbląskiego Szpitala
- wraz z zaprzyjaźnioną firmą ufundowaliśmy 1 500 szt. maseczek dla elbląskiego Szpitala Zakaźnego.
Zapraszamy! To nie są tylko deklaracje. Że wcielamy je w życie, niech najlepiej świadczą opinie naszych Gości:
15 lutego 2021 - Booking - Paweł
Bardzo dobry pobyt Śniadanie perfekcja z pełnym reżimem sanitarnym. Obsługa profesjonalna.
10 sierpnia - Booking - Dominik:
Ten hotel poza fenomenalnym budynkiem- kami ma jeszcze jedną ogromną zaletę wspaniały personel. Naprawdę bezpieczne miejsce w czasach pandemii
2 sierpnia - Booking - Nadia:
W obiekcie bardzo czysto, personel bardzo często wszystko dezynfekował, wszyscy bardzo mili i pomocni.
29 sierpnia - Bookig - Łucja
Miła obsługa,smaczne śniadanie.Pierwszy raz widziałam dezynfekcję stolików.
17 sierpnia - Booking - Małgorzata
Plus ogromny za reżim covidowy w restauracji.
16 sierpnia - Booking - Dominik
Jestem pod wielkim wrazeniem zorganizowania śniadań i części restauracyjnej. Z 4 hoteli, w których byłem tego lata, tylko ten sciśle zastosował wszystkie wymagania bezpieczeństwa i w jako jedynym czułem się pomimo pandemii komfortowo i bezpiecznie.
8 sierpnia - Booking - Małgorzata
Hotel z dużą dbałością o bezpieczeństwo gości w czasie pandemii. Wszędzie zachowany choć nie narzucający się reżim sanitarny.
23 sierpnia - TripAdvisor - Beata
Śniadanie podawane jest przez personel, stale posiadający maseczki prawidłowo założone, zza osłon, stoliki znajdują się w przepisowej odległości od siebie.
Procedury w sytuacji wystąpienia LOCKDOWN.
Oto, nasze procedury dla rezerwacji dokonanych bezpośrednio w dziale rezerwacji mailowo lub telefonicznie w przypadku całkowitego lockdownu:
- Gość odbywający pobyt – otrzyma możliwość bezpłatnego skrócenia pobytu. Gość zostanie obciążony tylko za zrealizowane usługi.
- Gość, który posiada zaliczkowaną rezerwację na terminy, w okresie obowiązującego całkowitego lockdownu, będzie miał możliwość:
- przeniesienia swojej rezerwacji na inny termin – wartość nowej rezerwacji zostanie przeliczona zgodnie z obowiązującym cennikiem;
- otrzymania voucheru kwotowego o wartości wpłaconej zaliczki do wykorzystania na usługi noclegowe, ważnego do 20.12.2021 roku;
- otrzymania całkowitego zwrotu wpłaconej zaliczki;